بجلی کی بڑی خرابی کے بعد بحالی کی کوششیں ملک کو اندھیرے میں ڈال رہی ہیں

بجلی کے ایک بڑے بریک خرابی نے پورے ملک کو تاریکی میں ڈوبا ہوا ، وزارت توانائی نے کہا کہ قومی گرڈ کے ذریعے بجلی کی بحالی کے لئے کوششیں جاری ہیں۔ آدھی رات سے پہلے ہی ملک بھر کے شہریوں ، جس میں کراچی ، اسلام آباد ، لاہور اور ملتان کے علاوہ چھوٹے چھوٹے شہر اور شہر شامل ہیں ، کے شہریوں کی طرف سے اس بلاک آؤٹ کی اطلاع دی گئی تھی۔

وزارت توانائی کے ترجمان نے وزارت کے آفیشل ٹویٹر ہینڈل سے ٹویٹ کرتے ہوئے کہا ہے کہ ابتدائی اطلاعات کے مطابق گڈو پاور پلانٹ میں ہفتہ کی رات 11:41 بجے خرابی پیدا ہوگئی۔ اس غلطی کی وجہ سے ملک کی اعلی ٹرانسمیشن لائنوں کا سفر طے ہو گیا ، جس کے نتیجے میں سسٹم کی فریکوئنسی ایک سیکنڈ سے بھی کم وقت میں 50 سے 0 رہ گئی۔تعدد میں کمی کے سبب بجلی گھر بند ہوگئے۔

کچھ عرصے بعد ، وزیر توانائی نے ٹویٹ کیا کہ اسلام آباد سے شروع ہوکر شہروں میں مرحلہ وار بجلی کی فراہمی بحال کی جارہی ہے۔ایوب کے مطابق ، بجلی کی خرابی قومی بجلی کی تقسیم کے نظام میں تعدد اچانک 50 سے صفر پر گرنے کے بعد ہوئی ہے۔ایوب نے بتایا کہ تمام تکنیکی ٹیمیں اپنے اپنے اسٹیشنوں پر پہنچ گئیں ، انہوں نے مزید کہا کہ وہ وفاقی وزیر بجلی کی حیثیت سے بحالی کے کام کی ذاتی طور پر نگرانی کر رہے ہیں۔انہوں نے کہا کہ وقتا فوقتا بحالی کی کوششوں پر شہریوں کو اپ ڈیٹ رکھا جائے گا۔

Updated: January 10, 2021 — 7:47 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Nts results © 2021 Disclamier PrivacyPolicy Contact Us