NTS Results

Latest News

حکومت نے 18 جنوری سے تعلیمی اداروں کو مرحلہ وار کھولنے کا اعلان کیا ہے

ملک کے وزیر تعلیم نے پیر کے روز ایک اجلاس میں 18 جنوری سے مرحلہ وار ملک میں تعلیمی اداروں کو دوبارہ کھولنے کا فیصلہ کیا۔اجلاس کے بعد اسلام آباد میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود نے کہا کہ پہلے مرحلے میں نو جنوری سے بارہ کلاس کو 18 جنوری سے دوبارہ داخلے کی اجازت ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ اگلے مرحلے میں ، کلاس 1 سے 8 تک 25 جنوری کو دوبارہ شروع ہوں گے۔ تمام اعلی تعلیمی یکم فروری سے دوبارہ شروع ہوں گے۔ وزیر تعلیم نے کہا کہ سردیوں کی تعطیلات ختم ہونے کے بعد اساتذہ اور انتظامی عملے کو 11 جنوری سے اسکولوں میں واپس آنے کی اجازت ہوگی۔ انہوں نے کہا کہ 11 جنوری سے آن لائن سیکھنا بھی دوبارہ شروع کیا جاسکتا ہے۔

اجلاس کے دوران کیے گئے فیصلوں کی تفصیل دیتے ہوئے ، محمود نے کہا کہ مارچ اور اپریل میں ہونے والے بورڈ کے امتحانات مئی اور جون تک ملتوی کردیئے گئے تھے کیونکہ “بچوں نے اپنا کورس ورک مکمل نہیں کیا ہے اور ہم ان کو وقت دینا چاہتے ہیں- “انہوں نے مزید کہا کہ حکومت 14 یا 15 جنوری کو ایک بار پھر صحت کی صورتحال کا جائزہ لے گی تاکہ “یہ دیکھے کہ آیا اس حادثے پر قابو پایا جاتا ہے”۔

دریں اثنا ، وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے صحت ڈاکٹر فیصل سلطان ، جنھوں نے محمود سے قبل پریس کانفرنس سے خطاب کیا ، نے خبردار کیا کہ کوویڈ 19 کے پھیلاؤ پر قابو پانے کے لئے مزید احتیاطی تدابیر کی ضرورت ہے۔انہوں نے کہا ، “جب ہم نے ڈیٹا کو دیکھا اور اس کا تجزیہ کیا تو یہ بات واضح ہوگئی کہ ہمیں کچھ اور احتیاطی تدابیر اختیار کرنے اور [دوبارہ کھولنے] میں تاخیر کرنے کی ضرورت ہے تاکہ دوبارہ کھولنے سے پہلے دوسری لہر کو کم کیا جاسکے۔

انہوں نے کہا کہ اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے کہ اس سے قبل تعلیمی اداروں کو بند کرنے سے “وائرس کے پھیلاؤ میں تاخیر ہوئی تھی”۔پنجاب کے وزیر اسکول ایجوکیشن ڈاکٹر مراد راس نے ایک ٹویٹ میں کہا ہے کہ محمود کے اعلان کردہ شیڈول کے مطابق صوبے میں کلاسیں دوبارہ شروع ہوں گی۔انہوں نے مزید کہا ، “تمام اداروں کے متبادل دنوں میں پہلے کی طرح 50٪ طلبہ ہوں گے۔”

Updated: January 4, 2021 — 9:59 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Nts results © 2021 Disclamier PrivacyPolicy Contact Us