NTS Results

Latest News

پاکستانی عدالت نے عسکریت پسند رہنما کو 5 سال قید کی سزا سنا دی

مشرقی صوبہ پنجاب میں ملک کے انسداد دہشت گردی کے محکمے نے بتایا کہ پاکستانی عدالت نے جمعہ کے روز دہشت گردی کی مالی اعانت کے معاملے میں ایک سینئر عسکریت پسند رہنما کو پانچ سال قید کی سزا سنائی ہے۔عدالت کا یہ فیصلہ اس وقت سامنے آیا ہے جب حکام نے بھارت میں 2008 کے خونی ممبئی حملوں کے پیچھے ملوث عسکریت پسند گروپ کے مبینہ رہنما ذکی الرحمن لکھوی کو گرفتار کیا تھا۔ لیکن اسے ایک اور معاملے میں سزا سنائی گئی۔

محکمہ پنجاب کاؤنٹر ٹیررازم ڈیپارٹمنٹ کے مطابق ، صوبہ پنجاب کے صدر مقام لاہور میں عدالت نے لکھوی پر ایک لاکھ پاکستانی روپے ( $622) جرمانہ عائد کیا۔ لکھوی پر یہ الزام لگایا گیا تھا کہ انہوں نے عسکریت پسندوں کی سرگرمیوں کو مالی اعانت فراہم کرنے کے محاذ کے طور پر لاہور میں ایک ڈسپنسری چلائی تھی۔لکوی پر الزام لگایا جاتا ہے کہ وہ لشکر طیبہ گروپ کا رہنما تھا جس نے سن 2008 میں ممبئی حملوں کا انعقاد کیا تھا جس میں 166 افراد ہلاک ہوئے تھے۔ ممبئی حملوں کے بعد انہیں گرفتار کیا گیا تھا لیکن پاکستانی عدالتوں نے اسے 2015 میں رہا کیا تھا۔

پاکستان اور بھارت کے درمیان تلخ تعلقات کی ایک تاریخ ہے۔ 1947 میں آزادی حاصل کرنے کے بعد سے ، دونوں جوہری حریفوں نے تین جنگیں لڑی ہیں ، ان میں سے دو کشمیر پر ، جو ان کے مابین تقسیم ہے اور دونوں کے دعویدار ہیں۔

Updated: January 8, 2021 — 1:55 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Nts results © 2021 Disclamier PrivacyPolicy Contact Us