NTS Results

Latest News

پی ڈی ایم بہاولپور ریلی: ‘پنجاب اپنے حقوق واپس لینے کے لئے اٹھ کھڑا ہوا مریم’

مسلم لیگ (ن) کی نائب صدر مریم نواز نے اتوار کے روز پاکستان ڈیموکریٹک ریلی میں ایک خطاب میں کہا تھا کہ “پنجاب اٹھ کھڑا ہوا ہے” اور وہ “اپنے حقوق واپس لینے کے لئے تیار ہے” جسے انہوں نے کہا تھا کہ آنے والی حکومت نے “چوری” کی تھی۔بہاولپور کے سرائیکی چوک پر اپنے خطاب کے آغاز پر ، انہوں نے مسلم لیگ (ن) کے سپریمو نواز شریف اور پارٹی صدر شہباز شریف کے حامیوں کو سلام پیش کیا۔

انہوں نے کہا کہ آج لوگوں کی حمایت “یہ ظاہر کرتی ہے کہ حکومت کے اقتدار میں دن گنے گئے ہیں”۔مریم نے کہا کہ اس کی وجہ “حکومت سے چھٹکارا پانا” ضروری ہے ، اس کی وجہ یہ ہے کہ “پاکستان کی 73 سالہ تاریخ میں کبھی بھی ایسی نااہل ، بدعنوان اور نااہل حکومت نہیں آتی”۔انہوں نے بار بار مجمع سے کہا کہ اگر وہ اپوزیشن کا استعفیٰ دیکھنا چاہتے ہیں یا “جعلی اسمبلیوں” میں بیٹھے رہنا چاہتے ہیں تو ان کی آوازوں سے اشارہ کریں۔

تب مسلم لیگ ن کے نائب صدر نے اعلان کیا: “جس دن پی ڈی ایم اسمبلیوں سے استعفیٰ دے دے گا ، وہ حکومت کا خاتمہ ہوگا۔”انہوں نے کہا کہ پنجاب کو “دوسروں کے لئے کھڑے نہیں ہونے” کے لئے “طعنہ زنی” کی گئی تھی اور دوسرے صوبے یہ بھی کہیں گے کہ “جب تک پنجاب کھڑا نہیں ہوتا ، حالات نہیں بدلاؤ گے”۔”ٹھیک ہے یہیں سنو! نہ صرف پنجاب طلوع ہوا ہے ، وہ چھیننے والے حقوق واپس لینے کے لئے تیار ہے۔ اور جب پنجاب کھڑا ہوجاتا ہے تو کس کی ٹانگیں لرزنے لگتی ہیں؟” اس نے مجمع سے پوچھا۔

انہوں نے مجمعے سے پوچھا: “تو کیا پنجاب اس ووٹ کو واپس لینے کے لئے تیار ہے جس نے اسے لوٹ لیا؟ کیا وہ دوسرے صوبوں کے لئے لڑنے کے لئے تیار ہے؟ کیا وہ وفاق کے لئے جنگ لڑنے کے لئے تیار ہے؟ کیا پنجاب پاکستان کو اس نااہل سے نجات دلانے کے لئے تیار ہے؟ ، کرپٹ آدمی؟ “”اور اگر مریم نواز شریف نے مطالبہ کیا تو کیا آپ اسلام آباد مارچ کریں گے ، لڑیں گے ، وہاں بیٹھیں گے ، کیا آپ اپنا حق واپس لیں گے؟” اس نے لوگوں سے “ہاں” کے نعرے لگانے کے لئے مزید کہا۔

مہنگائی کی وجہ سے لوگوں کی تمام پریشانیوں کو گنتے ہوئے ، انہوں نے کہا کہ بین الاقوامی مالیاتی فنڈ نے ، “معاملات کو مزید خراب کرنے” کے لئے ، اب “بجلی کی قیمتوں میں 25٪ تک اضافے” کی ہدایت کی ہے۔”مجھے آپ کی تکلیف محسوس ہورہی ہے۔ کیا بہاولپور کے لوگ اپنے گھر والوں کو کھانا کھلانے ، بچوں کی فیس ادا کرنے ، سہولیات ادا کرنے یا گھر میں بوڑھوں کے علاج معالجے کی ادائیگی کے لئے ملاقاتیں کریں گے؟””یہی وجہ ہے کہ میں چاہتا ہوں کہ ہم اس جعلی ، نااہل وزیر اعظم کو پیکنگ بھیجیں ، جس نے ڈھائی سال کے بعد ، ہوا میں ہاتھ پھینک کر یہ اعلان کیا کہ وہ ملک کے امور کو چلانے کا طریقہ نہیں جانتا ہے ،” نے کہا۔

Updated: January 4, 2021 — 6:24 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Nts results © 2021 Disclamier PrivacyPolicy Contact Us